Pöket Daban

Började dagen med en sväng på bibblan. Lånade både böcker och filmer. Isabelle har ju gått och blivit besatt i spöket Laban (eller "pöket Daban" som han kallas av vissa...). Hon har sett den ett antal ggr idag. Tog även en shoppingtur på Maxi. Köpte en blomma. Jag är såå vuxen. Min käre far kom på besök också (efter en liten sms-hint över att jag har dåligt med barnpassning...) Efter lite lunch med honom så åkte jag ner och tränade, medan han var med Isabelle! Underbart!! Försöker få upp konditionen på löpbandet. Den är ju uslare än uslast. Sen har dagen flutit på bara.


Målat


Snygg murgröna...


Nacksving och näsnypning...


Om man inte kommer iväg till gymmet så är detta en bra träningsmetod!

Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0