Spyor hit och dit

Dagarna går och går...i morrn blir stumpan 3 veckor!
Dags för moppe snart...

Vi gör inte så mycket om dagarna... blir mest att mata, sova, byta blöjor.
Om nätterna har vart bra kan man orka med nån promenad på dagen.
Idag gick vi ner till öb och handlade, gick sen runt en bra bit.
Blev helt slut...känns som jag inte har en enda fungerande muskel kvar i kroppen.
Allra helst magen. Den bara sladdrar omkring. Haha..

Var till Ljusdal i söndags. Passade på att väga mig då. Gått ner ca. 15 kg på 2½ vecka. Ballt.
Fast det är ju ändå 10 kg kvar till min normala vikt.

Linda och Elin kom till mammsen och kika på lillan också.
Linda fick en skvätt av alla möjliga kroppsvätskor på sig...hehe...så kan det gå!

Isabelle är en jäkel på att kräkas. Hon spydde ner dom enda jeansen jag kan ha också. Typiskt.
Men inte kan man bli arg för det...hon är ju såååå fin!

Imorrn får vi första barnbidraget. Men vettetusan hur det är med föräldrapenningen. Kommer säkert dröja länge innan jag får nå sånt.

Igår var vi till barnmottagningen och lyssnade på hjärtat och vägde.
Nu går hon äntligen upp i vikt men är ännu inte uppe i födelsevikten. Låg på 3900 nu.
Läkaren hörde av blåsljudet på hjärtat igen, fast bara pyyyttelite, men ska få gå på ultraljud om några veckor så ser man ordentligt.

Men annars knallar det på =)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0