Bort med folket

Idag var vi på stan...men bara en snabbis.
Blir så less på att folk aldrig kan hålla sig hemma när jag vill gå i fred på affärerna.
Blir så trångt och ingen bryr sig om att man kommer med barnvagn.
På apoteket var det fruktansvärt.

Mamma, syrran, breschan och mobben var hit också och hälsade på.

Det är en tjockis på tv som skyller på gud för att hon är fet. Mjezååå....
Till viss del kan man väl ha anlag för fetma och stor benstomme osv...
Men att skylla på gud...för den övervikten har hon nog kirrat ganska bra själv.

Tommie har börjat wow:at igen...fuck.

Låter jag less på allt? Hmm ...ja...fast innerst inne är jag glad.
Alla säger att jag är sur.
Fast jag kan medge att jag verkligen kan se sur ut fast jag inte är det.
Har sett bilder på mig när jag verkligen försöker vara glad eller neutral. Ser skitarg ut.
På krogen förr i tin kom alla fram och frågade också; är du sur eller? Lagomt less man blev.
Så tro inte på allt ni ser...
Bäst att göra en smiley så ni tror mig :D
tihi...
Usch löjligt.
Men åh va jag nöter på nu.

The end

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0