Feber

Måste bara dela med mig av ett fint rim som min pappa hade skrivit till en av julklapparna i år.

Den här används vid picnic på ängen
Kan också användas på sängen
Tycker ni inte om den så slängen

(Den kostade inte mycket...Pängen)



Det var ett överkast... :D
Tack!
____________

Isabelle har feber idag.
Såg att hon hade så blanka, trötta ögon så jag tog tempen och den visade 39.1.
Kollade nyss och då var det 39.2...så då gav jag na en alvedon-supp. Hoppas det blir bättre.
Hon är ju relativt pigg ändå, fast lite gnällig. Väldigt varm på sitt lilla kala huvud :(
Men jag känner mig lite halvkrasslig också. Inte konstigt när man vart upp i massa sjuka människor.
Får väl ringa nån om hon inte blir bättre.

Och en kusin verkar vilja komma ut nu snart....hörde nog att Bellans faster åkt in tidigare idag.
Det är ju såååå spännande och roligt :)

Nä nu ska jag duscha...
Sen blire film, godis och mys.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Hahaa.. den va bra!=)

2008-12-27 14:23:04
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0