Fläckar

Idag har jag inte suttit många minutrar inte.
På förmiddagen var vi hemma och chillade som vanligt.
Sen tog jag med Isabelle i vagnen (som äntligen är pumpad) och gick till Albert&Herbert och Kjelles...
Hittade några julklappar faktiskt!
Vägarna var inte så där jätteplogade så det var ganska jobbigt att skjuta på vagnen.
Stannade på kvantum på vägen hem och köpte köttfärs, så blidde det lasagne när vi kom hem.
2 timmar var vi borta.
Sen var det tvättdags. Upp och ner, ner och upp. Jag önskar vi hade tvättstugan i källaren. Skulle bli så mycket lättare då.
Efter tvättandet märkte jag att morotspure-fläckar INTE går bort i tvätten. Fuck. Så nu är två tröjor och en handduk alldeles orange-fläckiga. Nån som vet om vanish funkar egentligen? Kanske borde prova. Men det var inga fina tröjor som tur var.
Nä hon får nog vara nakenfis i fortsättningen när hon ska äta eller så får vi skaffa en fetare haklapp.
Men hon ska ju dit med smånävarna och kladda runt såklart, så det är inte lätt inte.
Måste skaffa en riktig mat-stol åt henne. Tänker vänta till jul får vi se om man har turen med sig att få en i julklapp annars blire till att köpa själv.

Annars har det vart mycket gnäll och grin även idag. Och läggningen gick inte lika smidigt heller.
Men hon ligger då och sussar för tillfället.

På tisdag åker vi till Ljusdal. Ska bli fint de. Var ett tag sen sist.
Sen blire väl wallander...
Over and out.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Anonym

kan säga att typ alla barnmats fläckar försvinner aldrig i tvätten man blir tokig ! vanish är väldigt starkt så jag rekomenderar det inte men det finns något som heter galltvål tror det heter så som brukar funka kanoners :)

2008-12-09 13:47:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0