Lajtbajt

Idag var jag och Isabelle ner på stan. Hämtade Elin som kom med tåget. Sen åkte vi vidare till jambo och fikade med Linda, Madde och Lena. Lajtbajt is the shit. Sen apoteket och hem.
Fikade lite lussebullar. Sen när alla drog gjorde jag lite lövbiff, strips och bea. Mymma. Låter som jag ätit väldigt mycket idag...hehe...men äta bör man...
Isabelle fick havregrynsgröt med palt i för järnets skull. Det var väl sådär tyckte hon.

Var i väg och handlade lite...sen gjorde Bellan kväller...
Efter det kom Elin och Linus.
Så nu har dom suttit här och pimplat vin och åkte precis i väg för att se Engmans på Radjos.

Har även spelat tv-spel idag...Tommie vill ju alltid att jag ska vara med och tycka att det är kul men han har ju bara massa kassa skjutspel, men nu var det "Mortal kombat", där man slåss mot varann. Åsså kan man vara massa superhjältar typ...
Jag ägde iaf Linus som bara kliade på min gubbe.

Igår kväll såg vi en snuskig film. Alltså...den var grotesk.
"Storm warning". Om man gillar söndertrasade snoppar så är det en film för DIG!

I morrn har vi väl inga större planer...ev. nåt mot kvällen...
Har fortfarande julklappar att köpa till typ 100 pers...men vet inte vad.
Och inga som helst julkänslor har jag. Trökigt.

Och hyran har dom höjt IGEN. Varje jävla år. Och det är inte lite heller. Jag vill flytta.
Helst till nåt större. den här lägenheten blir mindre och mindre för varje dag.
Vardagsrummet är fullt med Isabelles grejer, och det byggs bara på.

Måste man avsluta bloggen med nåt spec?
Neee... ska sluta med sånt. Ibland kanske. Men inte jämt.
Snurrigt värre.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0