Majskrokar

Började dagen med en sväng till iggesund. Två av våra extraljus-skydd hade ju åkt av i biltvätten i fredags så jag o Bellie åkte och hämta dom. Sen körde vi omkring lite här och där. Hon gillar ju att åka bil. Bättre än att sitta hemma och försöka roa henne, då hon ändå blir less på mig till slut.
Handlade också lite på rimi.
Sen hem. Lagade till stekt korv, stekt potatis och wok...

Sen vidare till T&B...sen blev det träning...tillbaka till T&B, tog en kaffeskvätt och fick se slutet av epic movie...så omogen film...hehe...

Och nu är vi hemma igen. Isabelle har lagt sig och somnat lika bra, tyst och fort i kväll med :)
Tommie sitter framför sitt jävla x-box...och jag sitter här vid datorn och har trist.
Ska lägga upp nån bild på bd sen duscha och sen hoppas jag att jag får lite tv-time.
Efterlyst och greys krockar dock...

Gav Bellan mer pure idag. Inte mycket som åkte ner nu heller, men hon är väldigt intresserad iaf.
Och majskrokar fick hon smaka också. Lite suspekt såg hon ju ut att vara, men sånna är ju lämpliga att ha med sig om man ska ut på stan eller till folk och hon får långtråkigt, då kan man ge en sån där som hon kan kladda med!
Majskrokar är det inge salt, inge socker, pyttelite fett, det är som knaprig luft som smälter i munnen, för den som inte visste det.

Nä hujedamig va trötter jag är.
Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

åfan så fastän man är nyttig så kan man äta ostkrokar alltså. Mycket intressant

2008-12-03 20:54:29
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0