Tjejmiddag

Igår åkte jag och min lilla söt-tomte till Ljusdal.
Var i väg på tjejmiddag. Börjar bli tradition att ha en sån före jul.
Käkade kyckling, pommes och tzatziki och vitlöksbröd o sallad. Såå jäkla gött!
Isabelle satt bredvid tyst och snäll medan vi åt.
Efter ha kört några sjuka charader och skrattat så man fick ont i magen åkte jag hem med Bellan så hon fick lägga sig.
Sen åkte jag tillbaka till girlsen. Spelade rita-gissa. Me and Elin vann! H0h0...
Sen gick vi igenom alla människor i gamla skolkatalogerna.
Jag hade en tok-rolig kväll iaf. Så sällan vi träffs allihop på samma gång. Kanske kan ta en middag igen framåt påsk? :D

Idag var jag ner en snabbis på coop. Men draaaagen va med folk.
Är ganska färdig med julklapparna nu.
Fast jag är lite osäker på vem som ska få vad...hehe jag bara handlar och tänker inte riktigt efter.

Var i väg till farmor&farfar idag. Träffade tyvärr inte min pappa som var i väg och jobbade. Skulle jobba hela julen tydligen.
Men fick god julmat där iaf. Och några klappar.

Ikväll bingolotto :)

Nu kaffe-time!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Det där med fler middagar under året är nästan ett måste :) Sa det med igår, man får kanske passa på att träffas de gånger elin är hemma eftersom vi andra har lättare att ses. Ha en trevlig dan före dopparedan nu :)

2008-12-23 19:11:35
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0