Brittan

Idag var vi på stan, me and Bellzor. Gick en runda och kolla efter julklappar, men köpte inga.
Sen var vi på hemköp och handlade. Brukar aldrig handla där, men lövbiffen var billig så då passade man på.
Blidde lövbiffsgryta med kroketter till middag. Yummie.
Tror jag ska lägga upp en recept-kategori här på bloggen. Det borde flera göra tycker jag. Ibland är det ju så svårt att komma på nya, goda maträtter.

Nu är jag toksugen på en hårdbrödmacka med julskinka på och julmust. Bara så ni vet.

Var även en sväng till söderrå idag och efter det åkte vi till Tessa & CO och kollade på narnia.
Var inte så bra för Isabelle att vara borta så sent. Allting blidde liksom fel. Hon slumrade till en stund när vi var där och på vägen hem. Men när overallen skulle av när vi kommit hem blev hon helt hysterisk. Grinagrinagrina.
Så till slut gav jag upp och la mig och ammade. Just så jag inte vill att hon ska fortsätta med. Hon har ju vart så duktig och somnat själv på kvällarna. På dagarna har jag tyvärr måstat fortsatt att ta till tutten bara för att få henne att sova en stund.
Men men i morrnkväll är det nya tag.

Kollade en del av "Britney Spears - the record" nyss. En dokumentär om Brittan där dom följt henne under typ en månad.
Kan ju verkligen inte vara lätt att vara i hennes skor. Att aldrig nånsin kunna göra nåt spontant, att aldrig kunna göra nånting själv och med barnen. En folkmassa efter sig med kameror hela tiden. Nä fy fan...tycker synd om jäntan.

Nä nu ska jag försöka bära över Isabelle till sin säng lite smidigt sådär...
Hujj!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
pällan

Leave Britney alone! ps jag ärfull ds.

2008-12-07 01:36:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0