Prällebesök

Igår kom prällen på besök för att ha lite dopsamtal med oss.
Diskuterade vad vi ville ha för psalmer, dikter, sånger och sånt.
Och karln börjar sjunga psalmer, mitt i våran soffa. Blev en väldigt obekväm stämning. Jag satt och tänkte på andra saker så jag inte skulle börja skratta. Det skulle ju vara typiskt mig att börja asgarva i en sån situation.
Han sjöng ju inte sådär superbra heller.
Nå väl... vi får lägga till en sång, men vi kommer inte på nån. Skulle ju vilja ha en fin bit :)
Och nu verkar det som om jag och Tommie ska läsa en dikt tillsammans. Gahh jag vill iiiinte! Men han tyckte det var bra om vi gjorde det. Äh får se...tror jag bangar.

Ska ringa om att få komma och kolla läget i mariagården också där vi ska fika efteråt. Få se hur det ser ut och vart alla grejer är. Har fortfarande inte bestämt om vad vi ska ha för tårtor heller. Beslutsångest.
Jag bara längtar tills dopet är över!

Idag åkte vi till Ljusdal. Fick tortillagratäng här, tog en promenad, kollat tv...
Sitter och pratar massa gamla minnen med Elin på msn. Tänk va roliga grejer man hade för sig back in the days.
Men inte att förglömma är jag ju självklart väldigt nöjd med mitt liv som det ser ut idag också :)

Ska nog ta en dusch nu och sen sova!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

En fin låt är ju alltid Av Längtan till dig av Åsa Jinder, passar till ett barn med. Finns nån skiva som heter just kärlekssånger till ett barn eller nått, kan vara ett tips.

2008-11-13 23:22:44
jennica

tänkte ge dig ett tips om en jätte bra sida inför dop. www.dopguiden.se . en jätte bra sida!

2008-11-14 01:36:14
URL: http://jennica.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0