Dryg dag

Långtråkig dag idag. Regnet gör ju sitt. Blaj.
Har skjutsat syster och vart och handlat. That´s it.
Gjorde god mat. Fläskfile i vitlökssås med tagliatelle. Bellis liked it to =)

Och så ska vi klaga lite på sömnen i vanlig ordning...
Fröken prupp har ju såna sömnproblem. La na vid sju i kväll, vaknade åtta så jag måsta ta över henne till våran säng och ligga bredvid tills hon somnade om. GIck ju fort. Sen försökte jag smyyyga ut, hon upp och kikar och jag slänger mig ner på golvet, tittar upp ovanför sängkanten och hon sitter och stirrar på mig och fnissar till lite. Tror jag det...kommer ett stort huvud upp helt plötsligt. Hmm men nu sover hon. Fast känns ostabilt för hon kan ju lätt rulla ner. Men jag har bullat upp och ska försöka lägga över henne sen. Vi som hade en så bra sömnperiod för ett tag sen, men den varade inte alls länge.
Känns som hon sätter sig upp och gnäller var 5:e minut om nätterna. Usch och fy...

Vart bjuden på ett Mary Kay-partaj i kväll men jag tackade nej. Nä det är ju såå mycket roligare att sitta hemma i sin ensamhet och tröstäta tills man mår illa.

Riktigt dryg dag.
Men i morrn hoppas jag det blir fint så man kan bege sig till borgarparken på lite roligheter.
Trevlig helg!



Promenad med handväskan :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Emilie

Tack! =)

Vi saknade dig på salladsbaren, men med tanke på hur man mådde senare gjorde du nog rätt..

Och att ta en promenad med handväskan i högsta hugg är ju aldrig för tidigt att lära sig! =)

2009-08-22 10:51:58
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/
Linda

Hahahhaa... vilken syn! Inte konstigt att hon fnissar åt sin galna mor;)

2009-08-22 11:44:57
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0