Visste du att...

Visste du att...

*Pantern och leoparden är samma djur? Det är bara färgerna som skiljer!

*Paprikan är ett BÄR!

*Att det handlade om ett äpple då det gäller Adam&Eva är det ingen som vet. Det står faktiskt bara FRUKT!
Koranen säger banan och judarna säger citron.

*Penicillineffekten försvinner INTE av alkohol

*Pluto är ingen planet. Det är en dvärgplanet.

Mmm...just så var det!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Antecknat!;)

2009-12-29 18:44:24
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
sandra

Tänk för att jag visste det där med penicillinen. =)Och när jag har sagt det till folk så har dom inte trott på mig! Det är inte bra att dricka alkohol bara för att man kan glömma att ta pillren då. Men har man bra minne så går det utmärkt fick jag veta när jag åt det =)

2009-12-29 21:56:26
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0