Blä

I tisdags var det Isabelle
Igår var det jag
Och idag var det Tommies tur

Magsjukan lämnar ingen oberörd!
Hoppas det inte börjar om igen.

Igår spydde jag som en gris. Inge mys alls.
Idag har jag inte mått så illa, men haft feber och ont i kroppen.
Ingen matlust...har inte käkat nåt på typ 2 dygn.
Försöker få i mig lite blåbärssoppa nu iaf.

Hoppas man känner sig bättre i morrn för då har vi planer på att åka till Ljusdal.
Hela 3 veckor sen sist ju.

Tänkte ju vila upp mig idag men då ska ju Tommie gå och härmas och bli sjuk så jag har fått stå i som vanligt idag medans han har spytt...

Jaa...det är faktiskt synd om oss!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Uscha! Tycker synd om er, Hoppas ni kryar på er snart!

2009-02-26 22:15:15
URL: http://lindapersson86.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0