Snåljudas

Idag tog vi oss en sväng på dollarstore för att hitta gardiner...hittade vi några? Icke!
Fanns inte alls nå fina. Ingenting som skulle passa i vårt kök iaf.
Ska kika hos mami om hon har nåt att låna ut.
Handla litegrann på ica håsta. Glömde kasse, så fråga jag om hur mycket en kasse kostade (bara för att vara lite artig), -1,50 fick jag som svar.
Då måsta jag lägga i en femma och vänta på växel och allt. Jävla snåljudas!

Sen var vi till Tessa och fick kaffe och bulle.
Åkte sen i väg på ett till bodypump-pass. Nu har jag träningsvärk kan jag lova. Säkert värre i morrn.
Men vad gör man inte för att få bort en del av gäddhänget?

Hem och käkat havregrynsgröt i vanlig ordning. Blir så hungrig efter träningen...
La Bellan och nu sitter jag här.
Bara skit på tv:n.

I morrn ska vi på bvc och göra massa saker. Ska bli kul att se hur mycket hon växt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0