Vällingbad

Tänk vad vädret kan få en på dåligt humör. Har inte ens orkat gått ut på promenad idag.
Vi åkte ner på kvantum och handlade mitt på dagen, sen tänkte jag att Isabelle skulle somna i bilen vilket hon gjorde, sen bar jag över na till vagnen som vanligt och hon brukar alltid sova vidare men INTE idag. Så hon sov ca. 5 min och vägrade vila mer efter det. Fast på eftermiddan blev det 40 min som tur var, men ändå för lite för att vara henne.
Har bara suttit hemma och ugglat, haft tvättid, lagat mat, lekt, badat...

Och när jag hade lagt Isabelle i sängen med vällingflaskan i vanlig ordning så började hon grina ganska fort så då gick jag dit och ser att nappen på flaskan åkt på sidan så massor av välling hällts ut på hela kudden och halva henne. Såå typiskt, dels för vi inte har tvättid på länge och hon precis badat. Var till att kliva upp och torkas av och byta om på henne och sängen. Men nu sover det lilla livet.

Själv har man väldans ont i ryggen. Nere i svanken. VIll ha massage!! Har även träningsvärk sen igår. Det var så slitigt så jag var yr under hela passet och det svartnade för ögonen ett antal gånger. Inte bra. Känns som det är nåt som fattas mig.

I morrn åker vi till Ljusdal. Ska bli skönt! Kanske man kommer ut på nå roligheter nu när my precious friend Ellie kommer hem igen! Annars längtar jag till den 27:e. Då är det Engmans kapell på Torön och jag ska dit om det så är det sista jag gör!

Nu: Showertime


Busfröken som är skeptisk mot sin nya, fina gå-vagn :)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Det är ju både Engmans och Hellsingland Underground på Rosehills i sommar med, då måste vi dit :)

2009-06-04 21:35:43
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0