Badbraxor

Åh va jag känner mig usel på att uppdatera bloggen...
Blir så trött mot kvällen så jag orkar aldrig.
Men men...

Tror jag glömt förtälja att jag blivit erbjuden ett sommarvik på sjukhuset. På ortopedmottagningen närmare bestämt!
Jag är inte helt hundra på att jag kan ta det, men kanske. Beros ju på om T ska jobba eller vara hemma i sommar.
Skulle ju vara jättekul att komma in och jobba där. Men känns läskigt att behöva tänka på jobb. Jag vill helst vara hemma med Bellis. Har fortfarande inte sökt dagis heller.
Åh jag vet inte alls hur det ska bli...men på nåt vis blir det säkert bra!

I tisdags kom jag äntligen i väg på box/fys-passet som jag tänkt gå på så länge. Fick med mig Sandra som tur var.
Uppvärmningen bestod av HOPPREP! Jag kan verkligen inte hoppa hopprep. Och allra helst i en vanlig bh. Tuttarna svajade hit och dit, ibland ända upp över nacken. Och magen flängde i väg den med. Kändes skitjobbigt! Stod bara och snubblade över det där satans hopprepet. Men jag tror jag ska prova några ggr till med dubbla sport-toppar eller nåt...
Det var ju ganska roliga övningar, fast ändå lite för lite av själva boxingen!
Bodypump igår. Hade fortfarande träningsvärk i rumpen sen söndagen.
Känner mig som värsta hurtbullen. It feels gooood!

Idag åkte jag och Isan ner på stan och träffa mamma. Kolla lite i affärer. Köpte en pyamas till jäntan där det stod "Daddies little princess" på. Pappsen glad också då!
Sen gick vi på skutan och käkade lunch. Skitgod mat. Var buffe så man kunde välja på några rätter, men jag tog fläskfile, råstekt potatis och bea. Tiptop!
Åkte sen på lekstugan och köpte badbraxor till min lilla badanka. Vi har planer på att åka och bada i Iggesund nästa vecka, och då måste man ju ha sån där badblöja så det inte händer en olycka! Fanns massa olika, gulliga att välja på, volanger och grejer, fast vi körde på en rosa med blommor, för den storleken passade bäst. 129 spänn. Lite magstarkt eftersom hon säkert inte kommer använda dom så mycket.

Idag har vi sänkt Isabelles spjälsäng. Hon har halvt börjat ställa sig upp så. Och idag när jag var in i köket en snabbis, kommer jag in i vardagrummet och inte så oväntat hade hon ställt sig på knä mot blomkrukan och satt och sög på en av dom där lerkulorna som ligger i krukan. Gaaah....vet inte vad man kan göra med den? Måste man flytta på den eller kan man täcka över med nåt?
Hon kryper överallt nu, ställer sig på knä mot allt, sätter sig på rumpan själv från krypställning, ja hon kan allt möjligt.
Hon är nästan som Lotta på bråkmakargatan. Det känns som hon kommer bli en klättertjej. Fast som tur är så tar hon det väldigt försiktigt när hon håller på, det är ju bra. Fast det kan ju ändras det med!
Och igår vinkade vi till varann flera ggr. När jag sträckt fram handen gjorde hon också det.
Och vi har en ge och ta lek också som hon skrattar jättemycket åt. Jag ger en leksak, så ger hon tillbaka den och bara garvar. Haha, hon är så go.

Nä, ni får ursäkta det långa inlägget. Personligen hatar jag att läsa så mycket på en gång.



Vink vink!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Jag tycker det är kul att läsa mycket! Keep on going. PS hade velat vart där och sett dina boobies!

2009-03-20 22:49:45
Madde

Först och främst: Grattis till viket!

sen...hahaha "upp till nacken" ingen fara med långa inlägg, du skriver så roligt så det är lugnt =)

2009-03-21 00:10:41
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0