Galning

Igår fick vi ett ryck och åkte till Ljusdal. Hela familjen Jonsson!
Käka lite pirre och fikade hos mamma, sen åkte T hem, men jag och Isabelle stannade kvar.


På kvällen när lillan lagt sig åkte jag till Madde. Satt där och babblade, kikade tv och åt kladdkaka. Mycket trevligt!
Sen åkte vi på stadt. Gratis inträde så...fast självklart kostade garderoben 20.
Kom ganska mycket folk till slut, men mest yngre och jag kände inte igen många käftar där inte.
Och en gubbe i 50 årsåldern stod och svängde sina lurviga på dansgolvet. Han såg så lycklig ut över att skaka rumpa så han fick väl göra det då.

Kom hem halvtvå kanske.. stumpan vaknade ganska direkt då för tellen ringde.
Fick några timmars sömn, sen var det upp och hoppa.
Ringde Madde direkt vid halvåtta p.ga. ett oroande sms.
Hon gav mig lite mindre trevlig info, sen var det bara att göra sig i ordning och åka hem.
Tommie hade tappat bort mobilen kvällen innan så jag kunde ju inte ringa heller.
Hade tänkt stanna till på eftermiddagen men det hade hänt massa tok här hemma.
Vi har tydligen en galen granne som flippade ur igår..han måste gå på nåt.
Och när vi kom hem idag låg det tre tändstickor i barnvagnen...wtf? Ska det vara nåt slags hot eller vadå?
Känns ganska obehagligt.



Nu har jag och Bellan vart ut på en promenix (ner till godisgruvan...host host..)
Och hon somnade tillslut i vagnen men nu är det dags att vakna tycker jag.
Har vart en otroooooligt gnällig dag. Tror 8 månaderskrisen är här. Jag får verkligen inte lämna rummet utan protester!
Sen blire bad och mys...och det ska banne mig bli en tidig kväll.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

fy det känns inte bra att ni bor granne med den där dåren när ni har isabelle. Men tur att det gick bra igår iaf så får vi hoppas att inget mer händer.

2009-03-22 19:42:54
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0