Kamelsafari

Gårdagen spenderades mestadels i Låka, hos farmor och sen med pappa och Helen.
Fick smaka på fina fisken där. Guttans!
Var hem till mami och små-åt lite till, sen åkte vi hemåt.
Kom hem till ett bombnedslag. Gaah va less man blir på sånt.
Men idag fick karln ta hand om sitt. Tänk att jag kunde hålla mig i från att plocka undan efter han.
Men det är svårt att låta det vara...

Nu hör jag Bert Karlsson i bakgrunden. Han är visst på kamelsafari.
Kommer ihåg när jag och Elin var på sånt. Vi har filmbevis när vi kommer guppande på dom där satans dromedarerna (jaa, det var inte riktiga kameler).
Allt folk skrattar och vinkar när dom guppar förbi, utom vi. Uttråkade tonåringar som i efterhand fick veta att vi kunde åkt på aquaworld i stället...nä det där gör jag inte om.

Idag har vi bara suttit inne. Har tagit två lååånga tupplurar med Isa. Softisch.
Var till söderrå en sväng, men är nu hemma och har precis lagt Isabelle.



Här är gladskiten strax innan läggdags :)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Men har ni världens finaste unge eller vadå :)

2009-03-02 22:03:38
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0