Mello

Hemma igen efter en helg i Ljusdal.

På fredagen åkte vi dit, jag och Isabelle. Var i väg och käkade middag hos Elin och hennes föräldrar. Min farmor&farfar var också där. Fick mycket god mat och efterrätt!

Senare på kvällen efter jag lagt Bellan, drog jag, Elin och Madde till Lina. Dom satt och pimplade lite, men jag hoppade över som vanligt... hade ju planer på att ev dricka på påsk, men vi får se hur det blir...vill ju att nätterna ska funka bra först.
Känner heller inget jättesug efter alkohol. Man blir så förändrad med alkohol i kroppen. Alla blir det, mer eller mindre.
Lite obehagligt tycker jag... men på ett vis vore det självklart skoj också :)
Nå väl...vi drog sen vidare på järnvägs. 29:an. Massa gammelgubbar och tanter som stod och rockade på dansgolvet. Lite pinsamt att se. Men det var väl trevligt att komma ut och se lite folk ändå.

På lördan var det finväder, så jag, Isa och mamma gick en promenad på köpingen.
Åkte sen till låka och hälsade på min käre far. Skojskoj.
På kvällen blev det självklart melodifestivalen. Jag trodde att Måns skulle vinna, men det blidde Malena, opera-tantalura!
Men jag tycker faktiskt att hon var duktig och hade en bra låt. Får se hur det går i Moskva nu då...

Idag efter lite god mat och kortspelande åkte vi hem. Ganska direkt till söderrå, sen träning, handling, badning...
Nu snart blir det nip/tuck.
Tack för mig!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0