Monstervovve

Idag fyller Lajnie år, så vi var dit och fick oss tårta och andra gogrejer. Monstervovven var hemma och var allmänt galen. Lite småläskig tycker jag.
Jag är nog ingen hundmänniska. Tycker det är kul att gå promenader med hundar, men sen räcker det. Dom är ju så håriga, och många har en fruktansvärd andedräkt! Kände dock inget från just Gin, men vissa kungspudlar. Hualigen...
Isabelle brydde sig inte så mycket om den håriga bjässen, bara om han skällde.

Nu har vi fixat hem en dagisansökan också. Det tar sig. Men jag har ingen aning om vilka dagis som är bäst.  
Man vill ju självklart ha ett dagis där personalen är bra. Det är nog viktigast...
Har nån nåt förslag över bra dagis som ligger i Hudik? Jag har noll koll.
Man ska ju också fylla i hur många timmar/vecka hon ska vara där. Hur ska jag veta det NU?
Och NÄR ska hon börja? Man måste ju ha tid för inskolning också.
Åh va svårt det ska vara.

Annars har Bikon & Sandra vart här i kväll.
Fick ett ryck och gjorde chokladbollar också. 2 st kvar...erhm.

Nä man ska väl snart lägga sig och kämpa sig igenom ännu en natt.
Vi håller på och försöker trappa ner på amningen, allra helst natt-amningen.
Fast Isabelle är inte lika sugen på det tyvärr. Man märker att hon har lite tuttabstinens ibland, men det är såå jobbigt att ligga i samma ställning hela nätterna.
Jaojao, får se hur det går.
Natti!


Stackars liten ville inte somna tidigare i kväll...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Jag har en tjej i min förra klass som jobbar på en massa förskolor i hudik, kan kolla med henne om hon har något att rekomendera när jag stöter på henne!=) Det borde ju finnas någon ni kan ringa och prata med för att veta hur du ska skriva in tiderna när era jobbtider är osäkert, de läre ju vara fler som är i samma sits! Lycka till iaf=)

2009-03-26 11:05:52
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Madde

Jag har en massa hudikbor i klassen som jobbar på de flesta förskolor i i hudik. Kan fråga dom nästa vecka =) Vad heter den som ligger alldeles brevid er? bore ju lämpligt att ha nära :)

2009-03-26 16:30:06
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0