Peppar peppar...

Natten var lite småjobbig...fast ändå inte.
Gav välling vid ett, sen vaknade hon vid två igen och bara skrek, inget hjälptes, tillslut måsta jag bara gå ut ur sovrummet och då blev det tyst. Nu skulle en trea sitta finfint. Alla skulle sova bättre då känns det som.
Efter jag gått och lagt mig igen började hon gnälla ett litet tag (fast på natten känns det som en evighet), men sen var det tyst framtill 5.30. Så då fick hon komma över till mig. Riktigt skönt ändå, för sen sov vi till nio!! Nice!
Det känns som det går bättre och bättre...peppar peppar...

Nu ligger hon och sover i vagnen, och snart har vi tvättid.
Min farmor&farfar skulle komma och hälsa på idag också.
Annars har vi inget inplanerat.

Mamma är i sundsvall på IKEA idag. Lite avis.

Fick föräldrapenning idag. 2000 kr. Har tydligen skickat in försent, men jag hoppas verkligen jag får resten innan den här månaden är slut annars är det kört.

Ha en härlig torsdag!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Tack :) din dotter är riktigt söt hon med. ser att du kommer från glada hudik :D jätte fint där ju..

2009-03-26 20:49:06
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0