Phu...

Nä nu är jag slut som artist...
Eftersom det har vart en tvättdag idag så blir jag galen och börjar städa en massa, och helst håller jag på med tusen saker samtidigt...
Tommie och Isabelle åkte till söderrå så då får man passa på...
Dammsugit, skurat, handlat (alldeles för mycket)... och även barnsäkrat lite...Har åtminstone tagit bort rengöringsmedel, tvättmedel och sånt som innan vart inom räckhåll för lilla stintan som börjat nå allt möjligt. Nä nu har jag lagt upp sånt högt upp i skåpen. Nu ska jag lära mig att det ligger där också.

Har också rensat ur lillans garderob, så nu ser den så tom ut :(
Har inte orkat kollat igenom allt så noga så allt ligger i en hög. Vissa kläder ska nog slängas, vissa till kusinen Gabrielle och nåt enstaka plagg vill jag spara. Vissa kläder har hon haft mer än andra och dom betyder lite mer.
Måste skaffa nån kartong att lägga alla kläder i.
Puh, va trött jag är nu. Inte van vid att städa... :P Men ändå är det en massa kvar, fast jag åker nog till söderrå i stället och får mig en kopp kaffe...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Kom gärna hit och fortsätt när du är klar hemma=)

2009-03-16 16:53:19
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0