Poker

I morse fick jag möjlighet att få sova lite extra. Tommie klev upp med Isabelle och dom åkte sen till söderrå.
Kunde jag sova? Icke!
Klev upp och tog mig ett bad, skrubbade, peelade, osv...det var la skönt.
Sen fönade och plattade jag håret. Det brukar jag aldrig orka. Så nu ska jag inte tvätta håret på nån vecka...

Åkte sen på kvantum och handlade alldeles själv. Passade på att ta med alla pant-påsar också.
Hem med alla tunga kassar. Gick och la mig och försökte vila. Men låg bara och önskade att mina sötepajsingar skulle komma hem, och det gjorde dom också.

Lagade till fläskfile, kroketter och bea. Mumma.
Sen tog jag med Bellan och åkte till Iggesund och hälsade på jobbet.

I kväll har vi haft besök av Tommies mor, far, bror och syster m. dotter...
Dom hade med sig massa gott fika.
Sen kom Lajnie.
Så vi har spelat lite kort i kväll....poker och erhm...finns i sjön. Tommie är helt besatt i det spelet. N00b.
Nu har dom dragit på bockarna och jag sitter och skriver och lyssnar på Johnny Cash.
Men ska dra mig tillbaka nu.
Nattipatt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0