Ny bilstol!

Efter allt tvättande gick jag och Isabelle ner på öb och lekstugan. Hon somnade i vagnen på en gång. Det var den andra och sista tuppluren för dagen. Annars sover hon ju 3-4 ggr, så nu kan man hoppas hon sover bättre i natt...men jag vågar inte hoppas på för mycket.
Hur som helst köpte vi lite shampo och sånt på öb.
Sen kom T, så gick vi in på lekstugan och köpte en ny bilstol...Äntligen!!!
Det blev en britax multi-tech.


Man ska kunna använda den upp tills barnet är 7-8 år, så det kändes som en bra investering.
Tog den på avbetalning. Räntefritt i hela 24 månader! Göttans!
Så nu sitter nog stumpan mer bekvämt och högre upp så hon kan se ut :)
Ganska krångligt att montera dit den i bilen så det är ju ingen stol man kan flytta hit och dit...
Ska i väg och lämna babyskyddet nästa vecka som vi hyrt från babyproffsen. Skönt att bli av med den!

Mamma & Stefan var här en sväng förut också. Och Isabelle fastnade framför tv:n när dom var här. Så fort mamma ställde sig i vägen för tv:n blev hon arg och viftade med armarna. Och när Stefan kom i vägen kröp hon runt honom och satte sig på sidan så hon kunde se. Haha hon är så rolig.

Vi har precis kikat på catch me if you can. Lika bra den här gången.
Köpte den dyra, omtalade ben&jerry-glassen. Tog en vaniljsmak med typ knäck-klumpar i. Ganska gott, men ändå inte värt 49 spänn för det där lilla. Ska prova browniesmaken nästa gång.


I helgen blir det väl Ljusdal igen. Ovanligt :D
Men sen dröjer det två veckor tills påsk då vi ska dit igen!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Jag har inte vågat mig på den där ben&jerry-glassen än.. alla blir ju fast!:P

2009-03-27 21:25:18
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
hellabella

Browniesmaken är en succé om jag får tycka till lite ;)

2009-03-28 00:32:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0