Tele2

Idag åkte vi ut till strömsbruk och hälsade på Jennie, Johan och Lucas. Fikade och snackade...
Dom har sånt fint, litet hus. Jag vill också haa! Åsså snor dom internet från grannarna och alla tv-kanalerna fick dom också gratis på nåt vis..
Isabelle var kvick och dra sönder en grej på Lucas babygym, som hon sen satt och smaskade på.
Hon är verkligen vaken längre stunder om dagarna nu. 4½ timme på eftermiddagen, men då var hon bra slut och somnade direkt i bilen på väg hem sen. Men hon blir inte lika sur och gnällig som förr. Eller först blir hon lite smågnällig, men sen passerar hon det stadiet och blir lite övertrött och småmysig. Ligger gärna och pratar och pussas.
Hennes pussar är ju så härliga. Om man nu kan kalla det pussar. Hon gapar så mycket det bara går och försöker sluka ens kind. Och så fnissar hon samtidigt. Gullungeee!!

Förut i kväll plingade det på dörren. Flera gånger på raken, så då tänker man ju att det är nån man känner.
Nä då är det en man från tele2. Jag öppnade dörren så den stod på glänt, då öppnar han upp den och nästan motar in mig i hallen, tar av sig skorna och frågar kan jag komma in...hmm...han var ju redan inne så...
Tar fram pärmen och frågar vilka kanaler vi vill ha, skriv på här så kommer boxern om 5 dagar.
Hopp, då var det avklarat då. Han gjorde då sitt jobb mycket bra. Ord och inga visor. Så nu slipper vi fundera mer på det.
Utöver kanal 1,2,4,6 och dom i grundutbudet, så valde vi 5 st extra; 3:an, 5:an, discovery, tv+, tv4 fakta.
89 kr/månaden blidde det. Men inte blir det nån hyressänkning inte. Skit-bostäder.

Annars har dagen vart fylld av skitväder som vanligt. Ge mig sommar!!!!!!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0