Seed

Nu har jag försökt skriva om och om igen, men Tommie sitter bara och surrar i bakgrunden så jag hör knappt mig själv tänka. Han är så jäklig mot mig! Frågar massa dumma frågor, och om jag inte svarar inom en hundradel så blir det -va vava va??? Gaaah jag blir tokig på karln..

Idag blev det lite träning. Kom dit försent. Stressigt att få fram alla grejer, och dom hade tydligen börjat med ett nytt "schema", med ny musik, och allt kändes bara snurrigt. Men men, snart är man väl van vid det nya också...

Har nyss kollat på en fruktansvärd film. "Seed".
Det kom en tår av ilska redan under dom fem första minutrarna.
Dom visade då ett riktigt filmklipp som säkert många har sett, där dom plågar och torterar djur, skinnflår dom levande, stampar på hundar, och massa annat som gör så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Och efter det kommer det mera sjuka grejer, fast i själva filmen.

Först visar dom klipp från där mördaren låst in och filmat en kackerlacka tills den dör och hur den förmultnar, sen samma sak med en råtta, en golden retriver och tillslut en liten bebis. Man får se en bebis krypa omkring inlåst i en källare, alldeles ensam, skrikande och gråtande i säkert flera dagar, sen visas det hur den lilla dör och ruttnar och det bara blir ett skelett kvar. Svårt att beskriva, men såå fruktansvärda bilder. Och jag kan inte annat än jämföra med Isabelle.
Resten av filmen är lite tooo much. Våldsam, blodig, och slutet lika hemskt.
Jaa...jag mår dåligt efter att ha sett den. Nä fy fan, den vill jag inte se igen.
Och lagomt tills när jag började sleva i mig glass skulle han hamra huvudet av en tant...mumma.




Nu är familjen i Vemdalen. Som vanligt vid den här tidpunkten på året. Kul för dom...
Jag har följt med 2 ggr. En av gångerna jobbade jag samtidigt, riktigt soft!
Men annars känner jag mig inte riktigt hemma till fjälls. Jag och liftarna är inte så bra kompisar.
Jag kan varken åka skidor eller bräda. Har försökt med båda, och visst kommer jag ner för backen, men asså, näe det är inte min kopp te.

Nu är klockan 23.23. Ballt.
Läggdags då.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Usch blir bara irriterad på filmer med massa onödigt våld i.

2009-03-09 10:02:37
Madde

ja den lät något trevligare än den där filmen. Kan ni aldrig titta på någon normal film? :P

2009-03-09 12:18:16
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0