Tack

Tack för era fina kommentarer på det senaste inlägget. Dom värmer fint :)

Sitter på jobbet nu. 40 min kvar tills man får åka hemåt. Hoppas Bellis håller sig vaken tills jag kommer hem. Hon är lite extra mysig om kvällarna =) Det gick jättebra att lämna henne på dagis idag. Inget gnäll alls.
Hon håller alltid på och leker och pysslar med nåt när man ska hämta. Känns bra att hon verkar trivas. Vi hade ju ett inskolningssamtal där jag fick prata med en fröken om hur det gick. Tror inte jag berättat det. Hur som helst sa hon att Isabelle verkade väldigt framåt och nöjd där så länge en vuxen är i närheten så är allt bra, även om nån annans barns förälder kom så ville hon umgås lite med dom också :P Hon grinade knappt nånting, även fast hon ramlar hit och dit, äter bra själv, dom äldre barnen tycker jättebra om henne och vill leka och så...

Fick förresten dagiskorten på stumpan igår. Hon ser lite förbryllad ut med öppen mun men självklart sötast för det :) Ska försöka slänga in ett sånt här sen.

I kväll blire desperate. I Morrnbitti ska man hit igen. Men far och dotter är hemma tillsammans i morrn. Kanske dom överaskar och går på promenad igen?

Nä nu ska jag stänga ner här. Bye!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Va kul att bella-bus verkar trivas:))

2009-11-10 21:41:56
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0