Buspalatset

Skoj på buspalatset i vanlig ordning. Jag och Jennie kröp omkring hit och dit så nu har man ont i ryggen. Är ju egentligen för gammal för sånt där men kul är det ju =) Isabelle älskar att åka rutschkanorna. Dom går ju så fort!
Och hon fick sig ett kex som hon gick omkring och smaskade på där, men då fick lille Lucas syn på det och tyckte att han också skulle få smaka, så han smyger upp bakom Bellis, drar sig upp med hjälp av hennes kläder och försöker norpa kexet, men det hela slutade med att dom små liven trillade omkull. Lucas fick sig sen ett eget kex. Hehe såg lite roligt ut. Har massa bilder som jag skulle vilja lägga ut men det är röda ögon på alla och har inte installerat programmet som tar bort sånt så jag skiter i det. Vill förresten ha en ny kamera. Tack.

I kväll har det vart idol och götta...som vanligt.
Och i morrn då? Vad ska man hitta på? Jag vill göra nåt kuul... ge mig ett förslag nån? :D

0 new comments? Nejtack.

Och jag blir så förvånad för min lilla tjej börjar bli så stor och hon förstår såå mycket! Hon vet vart allt det "viktiga" finns, som t.ex. kakburken och hennes älskade skor som hon alltid leker med.
Lärt sig att flirta (måste försöka få ett kort på det, finns inget roligare :)), kramas och pussas. Försöker få henne att lära sig lite ord också men allt låter ju likadant...men här om dagen fick hon nästan till sitt namn...blev typ Bäääll. Det går framåt. Annars babblar hon mest på japanska.
Lärt sig massa bus på dagis, som att bli en degklump när det är dags för påklädning. Och när det är dags för d-dropparna på kvällen så rusar hon iväg för att gömma sig, lika om man ska torka runt munnen så springer hon skrattandes i väg.

Äh nu ska jag lägga mig bredvid min underbara dotter och sussa gott.
Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Fy vad längesen man träffade Isabelle känns det som nu när man hör allt du berättar! Missar ju en massa, inte bra. Får ta och göra något åt det :)

2009-10-10 08:26:40
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0