LBK

Tänk att jag kom ut igår ändå. Jag och Isabelle satt hemma hos Maria&Co och tittade när dom pimplade diverse drycker då helt plötsligt Leffe (Stefan) ringer och säger att han ska vara hemma hela kvällen så han kunde vara barnvakt om det behövas. Och lättövertalad som jag är åkte jag hem och tog en snabbdusch och drog ner med en vinare och kvällen blev riktigt lyckad. Spelade "med andra ord", kuligt! Sen röjde jag och Elin till Yellow Mike, men framåt ett började jag bli trött i vanlig ordning, tänkte då vara smart och dra hemåt innan alla andra, men nä då visar det sig att järnvägs stänger ett!! Dom hade tydligen ett samarbete med LBK och antog att ALLA ville se bandy. Så då fick man stå och trängas när man skulle få ut jackorna. I hate it.
Men överlag var kvällen skoj!

Efter fått i sig god mat hos mamma så åkte vi hemåt, har tvättat och nu blir det filmtittande.
Till veckan jobbar jag bara månd-onsd. Det är lagomt tycker jag.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0