Maffiabossen

Efter massa stress och farligt nära ett bensinstopp åkte vi på föräldramötet igår. Rektorn började snacka om allt det där allmänna om förskolorna som vi föräldrar bör veta. Sen delades vi upp och fick gå till avdelningarna, vi gick alltså till kantarellen. Tycker det är så sött namn :) Där blev det fika och lite info om hur dom arbetar där och lite mer info om fröknarna och så. Sen fick vi se bilder och filmklipp på barnen. Och lilla Bellis var med på en kort sekvens då alla sitter bredvid fröken och sjunger, utom hon. Hon satt mitt på mattan mitt emot fröken och dom andra. Såg ut som hon höll i sångstunden. Och så skulle dom stampa fötterna och hela hon började sprattla som en fisk. Haha dom kan så mycket fast dom är så små.

Och när jag hämtade henne på dagis igår då halvlåg hon i soffan och såg så överlägsen ut så jag blev rädd , hon riktigt vräkte ut sig medan en äldre tjej höll på och busa. Hon såg ut som en liten maffiaboss.

Och nu är man på jobbet. Gör inget annat. Blir jobb från förra måndagen tills i morrn, med enbart fredagen ledigt. Men är ju bara morgondagen kvar sen har man helg.
Tjejerna i Ljusdal ska väl ut och slira, men blir nog lugna pucks för mig tyvärr.

Shit vad varmt det är här inne nu. Ute är det kallt. Dah. Hoppas Tommie får på vinterdäcken idag nu då...



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
enkan spänkan

meh meh...du inte festa dudå?

2009-10-21 17:32:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0