Onödigt

Nu har jag suttit och tvingat i mig captain Morgan och några cider men jag orkar inte mer.
Partypinglan i mig är borta. She´s gone. Dom andra gick precis men jag bestämde mig för att stanna hemma.
Jag är så förbannat trött. Varför inte passa på och ta det lugnt medan man har barnvakt?
Varför ska man passa på och dricka och gå ut på krogen där det oftast är tråkigt? Allra helst här i Hudik där jag fortfarande inte har några tjejkompisar. Ingen att skaka rumpa med. Så jävla tråkigt.
Varför lär jag mig inte?
Så nu sitter jag själv här hemma. Saknar min Isabelle.
Ska gå och tvätta av mig allt smink jag kletat på mig i onödan...
Längtar tills i morrn då jag får åka till Ljusdal. Men måste väl vänta tills eftermiddagen...blaj.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0