Jobb!

Då sitter man på jobbet igen. I´m back. Fast inte på riktigt förrns den 5/10.
Har suttit och gjort i ordning Isabelles dagisschema och hon kommer inte gå mer än 2-3 dagar i veckan eftersom jag och Tommie jobbar om varann ganska ofta. Det är ju både bra och dåligt. Jobbigt när det blir längre uppehåll... Men annars får hon umgås mycket med oss båda framöver.

Idag är första dagen som hon går länge på dagis. 7.30-16.30. Hoppas hon orkar med det nu då.
Det var så svårt att få henne somna igår så jag höll på och bli tokig. Det är inte så att hon grinar och är jobbig på det viset, nä jag brukar ligga bredvid henne i våran säng så somnar hon efter lite babbel och sjungande. Men igårkväll blev det för mycket. Hon pratade, sjöng och skrattade, rullade och studsade fram och tillbaks i sängen.
Hon ställer sig och morrar som en hund också...kanske fick lite inspiration från Gin som vi hälsade på tidigare på kvällen. Det är ju såå spännande att vara i närheten av den storlufsen. Men pussarna hon fick var väl sådär.
Bara för att vi skulle upp tidigt för en gångs skull så blev det inget sova förrns vid nio. Så i morse var hon trött och ledsen. Lilla pluppen...

Här på jobbet är det som vanligt iaf. Fick mumsig mat och jag ser faktiskt fram emot att börja jobba på riktigt.

Om en vecka fyller Tommie år. Vad ska jag köpa? HJÄLP MÄ!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0