Kvantumstammis

Efter att ha lämnat stumpan på dagis kl 9 gick jag till shell och hämtade bilen. Höll på att blåsa bort på vägen dit.
Åkte till kvantum idag också (som typ varje dag). Handlade lite götta tills födelsedagskalaset i morrn.
Har nu bakat kokostoscakakan (se recept nedan :P). Den börjar väl bli sval nu så jag ska ta och dela upp den och ta en smakbit, och så får vi hoppas att det blir kvar lite tills i morgon också :)

Kl 14 ska jag hämta Bellis, sen kanske vi åker till söderrå med lite grejer, sen blir det väl matlagning och hämta Tommie.
Borde verkligen städa här hemma. Jaa så får det bli. Litegrann åtminstone :)

Imorrn är vi lediga hela familjen. Mys! Have a good one!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Emilie

Lät gott det där, måste jag prova! =)

2009-09-29 19:22:45
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0