Provanställning

Idag var vi inne och lekte och hade samling och sånt. Men Bellis hade en aning svårt att sitta still där i ringen, men hon lär sig nog snart.
Sen gick hon ut och lekte med fröknar och barn medan jag stannade i personalrummet och drack kaffe.
Dom lekte där ute en timme själva och det hade gått jättebra!
I morrn ska vi käka lunch där.

Det verkar som alla barnen har nån grej med sig när dom ska sova. Napp, snuttefilt, nallar och sånt. Men Isabelle har aldrig fastnat för nåt sånt. Lite dumt så här i efterhand. Det är ju bra att ha nåt med sig som dom känner sig trygg med. Så nu tänkte jag att hon och en kanin som hon alltid haft i sängen ska bli bästisar och som hon nu mera ska ha när hon sover och sen ta med till dagis och ha där. Får se vad hon tycker om det då...
Hon somnade då gott nu efter lunchen tillsammans med mig och kaninen.

Förresten har Tommie fått riktigt jobb! Eller det är provanställning 6 månader först. Känns ju superbra. Och snart börjar jag jobba och med dubbel inkomst som vi aldrig haft förr kommer vi känna oss väldigt rika!
Men med Tommies jobb känns det ändå lite ostabilt. Det går så upp och ner i den branchen...hoppas han får bli kvar länge.

Nä nu ska jag ta igen mig lite innan stumpan vaknar.
Ha en bra dag!

Och grattis till Madde än en gång som fyller 24 idag :D




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Härligt med Tommies jobb! Och snygg bild du hittade haha, tack igen :)

2009-09-02 16:14:20
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0