Dagen...

På morgonkvisten dök min pappa upp. Fikade lite. Och sen passade jag på att göra en hurt-promenix i slingan medan han lekte med Bellis. Bäst att passa på när man får chansen!

När han åkte hem fick stumpan vila och jag kollade in matteboken igen. Blir ju trött alltså...

Hann med söderrå även idag + handling och på kvällskvisten ett brödbak.

Eftersom Isabelle vart pigg som en mört hela dagen så får hon vara på dagis i morrn. Jag ska på mattelektion hela förmiddagen, sen ska jag plugga lite hemma också. Hoppas man får lite hjälp...

Prinsessans läggningar går fortfarande alldeles utmärkt. Hon håller sig kvar i sängen medan jag går ut och fixar med disken och sånt. Visst ropar hon och kollar så man är där, men somnar ganska fort med dörren öppen, tv:n på och mig skramlandes i köket. Det ska ju höras att man är där :)
Igårkväll höll hon på och gorma -mamma mamma mamma 378 ggr minst. Det spelade ingen roll vad jag svarade. Ja, nej, vad är det, osv. Nä hon bara fortsatte. Phuu...och vid elvasnåret då jag satt i soffan och skulle väl gå och lägga mig hör jag från sovrummet. Mammaaa, mammaaa, mammaaa... hon pratar i sömnen också minsann :)

Och så har vi trotsen... Jag får inte hjälpa till med nåt! Hon ska styra och ställa annars måste hon börja om från början om jag kommer och förstör. -DU INTE! -BAJABAJA DALLE!
Hon kom även in med en hink till mig idag, rynkade på näsan och sa: Tommi kissa hinken. BLÄÄÄ! (Hon har en gunghäst som hon döpt till Tommie).

Underbara unge!



Fikapaus med min lilla snorjärs:)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

UNDERBART söt!!!

2010-09-02 20:52:11
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0