Älskar!

Tog ett bad i kväll. Isabelle insisterar på att jag också ska bada när hon ska bada så då gjorde vi så. Ganska kul faktiskt. Hon skrattar hysteriskt och plaskar och donar med sin groda, fisk och båt. Och för första gången utan att jag sagt nåt säger hon: Jag älskar dig mamma! Och så fick jag en kram! Aaaaw!! Älskade unge!!

Synd att jag inte fick till en vacker bild på detta vackra tillfälle...




Isabelle fullkomligt avskyr mitt hår när vi badar. Ser det äckligt ut på nåt vis?



Man kan ju leka att det är ett fisknät eller nåt? Eller alger?

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Men ååå, va go hon är!! Ni verkar ha så mysiga stunder, ni två:) Den perfekta mor- och dotterrelationen!

2010-12-08 20:18:49
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Malle

Linda: Jo, vi har många mysiga stunder tillsammans. Uppskattar dessa högt! Men det är inte alltid en dans på rosor, fast det vill man inte visa lika ofta :) Tack för dina fina ord!

2010-12-09 12:30:27
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0