Lonely...

Har en ensam kväll i kväll. Alldeles själv. Solo. Suck... Det är aldrig roligt att sitta själv, allra helst på en lördagkväll. Jag vill ha min Bellis här. Allt är bara depp. Då saknar jag henne ännu mer, även fast jag träffade henne en snabbis idag. Hon hade dock inte tid för mig utan höll på och leka med sina kusiner.

Provade på voddler nyss. Funkade inte bra på min dator... Funderar på att ta ett bad och sen sova. Finns inget att göra ändå. Mår som en påse skit, men ingen magsjuka ännu. Jävla skit. Är arg, irriterad, ledsen, trött.

Nä, det blir inte bättre än så här. God natt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Camilla

Hoppas allt känns bättre idag! :)

2010-12-12 12:27:11
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0