Emilie Hedberg...

Direkt efter jobbet igår åkte jag och plockade upp Bellis, sen hem och lagade mat. Gjorde en skiitgod maträtt. Kanske man ska ta och lägga in receptet sen. Yes! Tommie fick sig en smakbit också.
Sen var det bara lördagsmys. Köpte lösgodis för första gången i år. Var ju så billigt på Rätt Pris (3.90) så då passade jag på. men jag tog bara yttepyttelite choklad. I vanliga fall brukar det vara 90 % choklad, nu kanske det var 5 max :P Så jag är väldans nöjd hur duktig jag blivit på att undvika min älskade last! Att åka till godisgruvan vågar jag mig inte på. Där finns chokladen jag saknar allra mest. Dom där fazer med blått papper runt. Mmm!!

Idag har dagen upprepat sig. Än så länge ser den exakt likadan ut som igår. Var till söderrå och lämnade Isabelle. Fast T kom och mötte upp där. Eftersom jag börjar tidigt i morrn ska hon sussa hos sin papi i natt. Undra vad jag ska hitta på på min lediga kväll då? Bada, tända ljus, och säkert nåt tråkigt som att dammsuga kanske?!

När jag tvättade min jacka i förrgår för allra första gången så slets luvan av. Dragkedjan gick sönder. Kul!
Den köpte jag på H&M i sthlm i början av december. Jag har säkert inte ens kvittot kvar...  Så EMILIE HEDBERG om du läser detta, finns det någon möjlighet att byta eller få någon ersättning när det händer nåt sånt? Eller är det nåt alla ska veta att man ska ta av luvan? =) Orka skicka ett privat mail när man kan fråga här. Annars kanske nån annan vet... Jag vill inte gå omkring utan luva. Jag älskar luvor ju! Skitluva.

Nå väl. Nu ska jag försöka komma ihåg gårdagens recept. Ciao!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Anonym

byt dragkedja och sätt dit den igen..

2010-01-24 20:11:52
Emilie

Haha vad smickrande att du döpt inlägget efter mig.

Ja du har reklamationsrätt så det är bara att gå till ett HM och förklara vad som har hänt. De har inte rätt att neka dig att få ersättning eller ny vara särskilt eftersom det var så nyligen du köpte den. Du behöver inte ha kvitto, men det är ju alltid uppskattat om du har det kvar. Dock måste lappen där tvättråd står sitta kvar. För de behöver ett nummer som står där eller om de har varan kvar i butiken. Lycka till! =)

2010-01-24 20:40:38
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0