Jävla snöööö

Jävligt dålig stil av er! 7 ynka svar, varav ett inte var ett svar. Tack till er som gav eran åsikt men är det så pinsamt? Mjo det är ju ganska fula ord. Vet inte om det finns nåt fulare?
Majoriteten drogs iaf mot puppelura. Hopp. Men jag vet inte om det är rätt ord för mig. Och ordet puppa. Alltså det måste uttalas rätt också så det inte blir en fjärilspuppa liksom.
Nä, jag får fortsätta klura. Och jag är SÅÅ besviken på er som inte svarade. Jag vet vilka ni är! Suckers!

Idag har det snöat så in i helvete mycket. Var och hämtade stumpan på dagis, kom nästan inte ifrån parkeringen.
Svänger ner på våran parkering och när jag ska svänga in på min plats tar det stopp. Jag bara stod och spann.
Ut och försökte sparka (?) bort snön. Gick inge vidare. Till slut kom jag varken framåt eller bakåt.
Då kom det en bil som skulle in i sitt garage precis där jag stod. Som tur var hade killen en spade i sitt garage, sen hjälpte han mig skotta och efter mycket om och men fick han köra och kom loss till slut och kunde backa in min bil.
Fyyyfan! Man har ju halvkassa däck. Och tänk om man hade 4hjulsdrift. Det vore nice.

Jag hoppas vädret ser bättre ut i morrn så man kan komma i väg till Ljusdal. Orka sitta hemma och tröka.
Nada på tv. Kl. 22 Nip/Tuck iaf.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0