Bollnäs

I morse vaknade Bellis 6. Det tyckte hon var lämpligt. Jag tyckte det var mindre kul faktiskt.
Vid 9 begav vis oss mot Bollnäs med mamma och Amanda. Där hittade vi till Deutchman Sko. Där fanns det oerhört billiga och fina skor! Me like! Jag köpte dock bara ett par rosa-vita fejk-converse. Sen köpte jag en klänning och ett linne till mig och fick trosor på köpet till Bellis. Hennes första trosor som förmodligen kommer bli nerpinkade inom en snar framtid. På Rusta hittade man lite smått och gott också. En Nalle Puh-affisch, solskydd till bilen, kylväska, och nåt mer. Det allting jag köpte idag hade gemensamt var färgen rosa.

När vi kom hem hann jag studsa lite med Isabelle, sen var det jobbdags. Efter jobbet tog jag en cykeltur och fixade hela backen upp hit. PHU! Sen tog jag en ragg med mami. Var längesen sist.

Midsommar närmar sig och jag har fortfarande inget spikat. Vet inte vad jag ska tycka om det. Men man kan ju lägga sin autism åt sidan och göra nåt spontant annars... spännande!

Well. Nu ska jag gå och sussilussa. Tjing!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0