Oj oj oj

Isabelle har börjat säga "oj oj oj" åt typ allt. Haha så jäkla kul. Här om dagen när jag kom ut från duschen stod hon som vanligt redo att ge mig handduken. Jag står sen och torkar mig och det droppar lite vatten på golvet.
-oj oj oj...OJ OJ OJ...och så hämtar hon papper och torkar upp efter mig :D

Och idag gick det en ung kille förbi oss. Då pekar hon och säger -Oj oj oj....Gubbe!!

Varje gång hon ser en stor svart bil så är det pappas bil. Små vita bilar är mormors bil. Min lilla gullhöna har pejl på läget!

Nu ligger hon och surrar i sängen med sin nytvättade kanin. Pratar i telefon också tror jag. -Mmm, jaa, jo, mm, hejdå!

Idag fick hon tag i en gammal napp i söderrå som hon vägrade släppa taget om. Hon har ju aldrig använt napp, men nu dög det helt plötsligt. Hon frågade till och med efter den nu i sängen. Men aldrig i livet att hon får börja med sånt när hon snart är 2 bast. Känns ju onödigt.

Det var lite Bellis-update.
I morrn åker vi till Ljusdal och blir kvar där väääldigt länge. Både roligt och jobbigt. Jag börjar jobba 15.30 i morrn. Ska bli spännande :)

Nu ska jag ta mig en majskolv!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0