SOFFA!

Idag kom min farmor och farfar och hälsade på. Efter lite kaffe här hemma så åkte vi ner på Radjos och käkade lunch. Isabelle somnade i bilen på vägen ner så hon fick ligga i vagnen och blev utan mat. Vi käkade kotlettrad med chilibea och stekt potatis. Skitgött! Sen gick jag och farmor in på Åhléns och där fick man sig en jeanstunika. Har inte provat om den passar än men... Sen åkte dom hem och jag och Isabelle gick på stan. Stumpan fick en korv med bröd och festis så hon satt lugnt i vagnen medan jag kikade runt. Sen kom Tommie ner och följde oss till EM. Där hittade jag en soffa som jag beställde. Kommer om 10 dagar. LÄNGTAS!

Så här ser min nya chillplats ut :)

Basel hörnsoffa med divan och öppet avslut

 

Kommer bli underbart att slippa mina hemska skinnsoffor!
Nej, snart blir det rå-mys på högsta nivå!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
madde

men härligt! Får komma o provsitta den då :) vi har ju oxå beställt en sån, fast med andra kuddar...och från mio. Härligt som bara den med så stora soffor :) hoppas du kommer trivas med den

2010-06-19 19:35:08
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0