Häggs...

Började dagen med ett matteprov i geometri. Vågar som vanligt aldrig hoppas på nåt.
Sen var jag och hämtade mina vinterdäck i söderrå. Fick en tid hos Häggs idag, måsta köpa nya för all dubb var borta. Fick pruta hundra kronor. WOHO. Jävla snåltrattar. 3500 spänn. Så jävla pissigt. Och inte var det speciellt trevligt där. Typiskt karlar. Det fanns inget vänterum eller nåt. Jag fick stå där rakt upp och ner som ett fån i 40 minuter. Ingen stol. Inget kaffe. Ingen sa ett ord. När dom var färdiga gav dom mig en nick med huvudet.

Åkte sen och hämtade Bellis. Var och fikade hos pappa T. Och när vi kom hem blev jag lite fixartagen. Måste dona med nåt hela tiden känner jag. Så det blev att äntligen byta gardiner i vardagsrummet. Fick i samband med det omorganisera i fönstret, så nu ser allt så nytt och mysigt ut. I like :) Då kan man inte låta bli att sitta och stirra på sitt vackra verk. Tända ljus är det lite här och där med. Precis som det ska vara! Sitter och äter min middag nu. Godis. Vilken jävla balla-ur-stil det har vart på mig på sistone. Inte kunde jag träna i kväll heller. Ångest. Hoppas det går i morrn.

I kväll ska jag...kolla på en massa tv. Resten skiter jag i. Här kommer pics.

Går som vanligt inte att få till den äkta mysfaktorn på ett kort... Men jag gillar gardinerna iaf :)



Isabelles rum



Och andra delen av Isabelles rum :)



Sen kan jag ju bjuda på en oerhört ostilig bild sen efter jag var till tandläkaren. Så här måsta jag knipa igen munnen när jag drack kaffe. Påminner lite om Lina i Emil i Lönneberga. Ser jag just nå bäng ut?



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Malle

Shit! Den sista bilden var ju inte liten heller. Oh good...

2010-10-26 19:48:17
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Catman

Blev nästan lite kär.

2010-10-26 21:27:52
Linda

Haha.. å kära nån va tjusig du va;)

2010-10-26 22:01:49
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0