Mitt hår...

Jag måste ju nämna att jag dampade ur på mitt hår igår. Jag gjorde ett försök med att borsta ur mitt hår. Jag har ju en tendens att skita i det annars. Mitt hår ser risigare ut om jag borstar det. Därför gör jag inte det. Alltså jag borstar inte mitt hår. Alls. Men igår ville jag det. Det gick inte. Jag hade två enorma dreadlocks där bak under allt barr. Så jag tog fram saxen som min sista utväg och klippte av dom jävlarna. Så nu finns det två partier i mitt hår där det är ganska mycket kortare. Men det skiter man väl i...

Men jag ska väl uppsöka nån frisör inom en snar framtid. Fast nu gruvar jag mig. Lite pinsamt är det ju att komma med det här åbäket till hår. Man ska ju vara glad för det hår man har. Jag är nöjd. Hellre mycket än lite.
Men jag funderar skarpt på att klippa av en bit. Ska jag våga? Jag vill ha från axlarna ungefär. Lite uppklippt här och där. Sen behövs det verkligen lite ny färg. Gud så sugen jag är nu. Ni vet, man får ju sånt där panikstort behov av att göra nåt med håret ibland. Jag klippte mig i maj senast...herregud... Mja...får la se hur det blir.

Tänkte bjussa på en mysig hår-bild som ni kan avnjuta resten av fredagkvällen med.



I guess it´s been a while...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0