Trevlig helg!

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte till Ljusdal. Tog bussen. Det gick lika bra denna gång. När vi kom fram blev det en fika på Märtas med min pappa och farmor. Sen gick vi i världens motvind hem till mamma. Som vanligt åkte jag och Amanda till dollarstore sen. Det tragiskt nog mest intressanta i Ljusdal. Storshoppade. Typ...

Min kära mor är förkyld. Därför har jag haft hennes roll idag. Upp med tuppen. Skjutsat barnen till skola och doktor. Sen var jag framme vid delins lagomt till dom öppnade kl. 9. Stod där och väntade med några pensionärer. Storhandlade utav bara den. Sen hem och ta hand om disk och mata katt.

Sen har jag och Bellis vart ute och matat fåglarna, hackat is, hoppat från snöhögar, osv.
Nu somnade hon på soffan. Ingen blöja på. Måtte det gå bra...
I kväll blir det väl lugna pucks och ska för första gången testa fruktsallad och vaniljkesella som alla talar så varmt om. Självklart blir det även tacos innan dess. Mmm.... I morgon åker vi hemåt igen.

Trevlig helg!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0