Graham

Gårdagen blev inte så märkvärdig. Inget blombud från en hemlig beundrare eller så. Fick ett vykort från pappa och Helen iaf. Det är alltid kul att få RIKTIGA vykort med posten!

Men jag spenderade min kväll med Bellis offcourse, och det är inte helt fel. Hade inte köpt något till henne. Hon skiter ganska mycket i. Men utan att jag hade frågat så önskade hon sig gröt till kvällsfikat. Så då "lyxade" jag till det och gjorde grahamsgröt med jordgubbssylt till henne. Den gröten är ju enormt god! Det ska göras på grahamGRYN inte grahamsmjölet. Hon slevade i sig alltihopa på 2 röda. Annars brukar hon oftast få tråkig havregrynsgröt eller yoghurt.

I morgon ska jag jobba på sjukan igen. Måtte det gå bättre med allt denna gång. Nu vet jag ju iaf vart jag hämtar arb.kläderna. Det är ju en fördel. Så i morrnbitti måste vi upp en timme tidigare. (Kanske borde kliva upp 2 timmar innan för att kontrollera så bilen startar...?)

Sen kommer mamma och bror på besök och jag ska försöka hinna med och träna. Och TACK för att dom lagt tillbaka pumpen på söndagarna. Åtminstone EN dag i veckan som jag kan gå på den.

Och från och med nästa vecka så ska vi försöka få bort blöjan på dagis! Går utmärkt hemma så jag hoppas det går lika bra där. Det återstår att se. Hoppas det inte blir ett bakslag. Måste nog ut på stan och köpa flera trosor. Bäst att ha ett lager!

Annars har jag väl inte så mycket att förtälja.
Tjing!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0