I like to run...

Igår körde jag ganska mycket löpband, även idag hann jag med en kvart innan PT´n kom. Min kondis skall förbättras avsevärt hade jag tänkt. Idag lyckades jag springa hela tre minuter, 1 minuts gång och så fortsatte jag en kvart. 3 minuter är ju ingenting för många, men för mig är det mycket. I början orkade jag knappt en minut :P Dom flesta brukar klaga på att det är tråkigt att springa, men jag tycker mer om det än att stå på en crosstrainer och nöta. Det tycker jag är enformigt.

Man fick känna lite mer på maskinerna idag. Man skulle haft en personlig tränare på heltid. Man gör verkligen vad dom säger. Han fick mig att öka på vikterna väldigt mycket mer än vad jag brukar ha, och lurade mig till många fler repetitioner. Men det är väl det hans jobb går ut på. Fick även lite stretchingtips efteråt. Så nu är det bara att köra på så fort jag får chansen!

När jag kom hem så lagade jag till spenatsoppa (bladspenat, vatten, grädde, halv buljongtärning, salt, peppar, kokt ägg) och 2 finncrisp till det. Gött som fan. Nu blir det lugna pucks resten av aftonen.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E

Även feeetgott att ha ost i soppan.

2011-02-24 08:30:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0