Ooops...

Åh vilken hemsk lämning på dagis det blev idag. Det är alltid jobbigast på onsdagar då Isabelles ordinarie fröknar alltid har möte på morgonen och det är alltid nån annan som får ta emot. Hon var helt hysterisk i morse. Helst hade jag tagit med henne hem igen. Avskyr när hon blir så ledsen. Hoppas det gick över fort... Det hade iaf gått bra med pottan igår med. Mormor hämtade på dagis och jag åkte och tränade. Hon kollade aldrig på kiss/bajstavlan (där dom kryssar i vad dom gjort..), och jag var säker på att det inte hade blivit nåt så hon fick klämma i sig en hel burk katrinplommon igårkväll. Hon ville bara ha den. Inte blanda ut med yoghurt eller nåt... Hur som helst såg jag ett B på tavlan idag som var kvar sen igår. Ooops...

När jag hämtar henne sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Hinner inte direkt åka hem. Stumpan ska få vara med sin farmor en stund sen när jag ska iväg IGEN. Det har vart mycket barnvakter på sistone. Tur man har människor i sin närhet som ställer upp!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0