Midsommar 2011

Årets midsommarafton spenderades i Lillhaga. En mycket trevlig tillställning om jag får säga det själv. Vi grillade och åt en massa gott. Citronpajen var den bästa citronpajen jag någonsin smakat!
Blidde även en liten femkamp, där såklart mitt lag vann. Så man kom hem med grymmaste priset: en Salming-rygga. Inte fy skam! Så nu ska jag ut och vandra, för det måste man ju göra när man har en ryggsäck.
Vädret var ganska okej trots allt. Kom små miniskurar titt som tätt, men det gick att hantera. Lite gitarrplink och allsång bjöds det också på. Kunde väl inte bli så mycket bättre än så?! =)

Midsommardagen blev en lååång och seeeg dag. Ingen huvudvärk iaf. Jag tänkte ju köra varannan vatten kvällen innan, men jag fick i mig 2 glas tror jag och det hjälptes det med. Men eftersom man har en liten skrutta kan man inte ligga i sängen hela dagen. Nä hon skulle ovillkorligen ut och cykla på sin cykel så då blev det en promenad med den. För övrigt blev det ganska mycket soffläge den dagen.

Jag är mer än nöjd. Tack för en trevlig midsommar! :)

 

Ni ser ju hur nöjd jag var...SMIIIILEEE!

 

Tripp, trapp, trull

:)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Gud va fin du va på bilden med Elin o Emilie. Ser ju ut som en modell :)

2011-06-26 20:22:14
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Malle

Linda: Haha tack! Det var det snällaste jag hört på länge :)

2011-06-26 20:48:23
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0