Klagomuren

Började dagen med en sväng till Albert&Herbert + Kjelle kjelle kjelles. Köpte lite blommor och väggdekor. Jag köpte såna där vita bokstäver som jag ska hänga upp i hallen. Gjord av nåt slags porslin. Men hur fan sätter man upp det? Det är ju två prickar med också över ett "Ä". Hur gör man? Tell me!

Sen hade vi tvättid. Alltid lika roligt att tvätta när man har Isabelle i hasorna. Noooot. Ungen är helt omöjlig om dagarna. Hon kan allt själv. Men ibland kan hon inget själv. Hur jag än försöker så slutar det med att hon bryter ihop och tillslut bryter även jag ihop. Jag blir helt utmattad och irriterad nå djävulskt. Jag har provat allt. Pratar lugnt och sansat till en början sen går det utför och jag står och trätar utav bara den och vad gör ungen då? Jo, hon skrattar mig rätt i ansiktet. Hon tycker det är skitkul att se mig förbannad. Hur kul är det då? In my face!

Sen var vi till Iggesund. Tvättade bilen på preem vilket var väldigt välbehövligt. Sen åkte vi och firade Olivia som fyllt 1 år. Fick en massa gott fika. Sen rullade vi därifrån, handlade lite och nu är vi hos Mr. T fast han är inte hemma. Isabelle ska sova här. Själv ska man iväg på ett spännande möte i morrn.

Fröken prupp sitter i sängen och läser och snart kommer helvetet braka lös. Dom senaste kvällarna har vart fruktansvärda! Usch vilken klagomur det här är, men jag är såå trött och less på allt!!

Nu blir det criminal minds.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0